هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

تجي نلعب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

ذكر

تجي نلعب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: تجي نلعب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تجي نلعب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يناير 23, 2009 11:57 am

ازيكو يا اجمل منتدي في الدنيا طبعا انا في ناس كتيره هنا مش تعرفني انا قديم هنا في المنتدي بس بقالي فتره مش بدخل المهم.

انا النهارده جي وجايب معايا لعبه للمنتدي هانلعبه كلنا.

يارب تعجبكم

احنا هانختار اتنين (مش مشكله ولد او بنت ) والاتنين هايدخله في حوار بنهم وكل واحد يتكلم عن نفسه بيحب ايه بيكره ايه وكده وبتكلمه بصراحه وكل واحد عايذ يسال العضوء الي قدامه علي حاجه يقوله علي طول من غير تردد يعني هايحصل حوار بينهم وكل واحد نفسه في حاجه هايقوله وبرده ممكن باقي الاعضاء تسال العضوين ال هما عايذينه بس بعد ينهتي الحوار بنهم وطبعا هانحدد فتره معين للعضوين عشان برده باقي الاعضاء ال عايذه تشترك وبكده اظن ان هايكون في مجال اننا نتعرف علي الاشخص ال معنا في المنتدي اكتر واكتر من الحوار الي هايدور .

وهايكون في استفتاء بمعني اننا مثلا هانحدد العضو (س) وبعد كده هانختار تلات اعضاء وهايحصل تصويت من الاعضاء عشان نختار العضو الي هايكون مع العضو (س) وهايكون في مده معين لتصويت .

ياريت العبه تعجبكم .

لو العبه عجبتكم قوليلي عشان انزل القوانين بيتعت العبه ونبد الحوار .

<div align=\'center\'>
اللعبه اشتغلت يا جماعه واللى فى الحوار

( احمد ) و ( توتى )

تجي نلعب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 621091520
https://elsony.yoo7.com

تجي نلعب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1